Roxana Hädler studuje na AMU v Praze pod vedením první harfistky České filharmonie Jany Bouškové. V rámci programu Erasmus studovala také na Berlínské Hochschule für Musik Hanns Eisler u významné harfistky Marie Graf. V roce 2014 získala 2. místo na mezinárodní soutěži v německém Sandstedtu a v letech 2015 a 2017 zvítězila dvakrát po sobě na Mezinárodní harfové soutěži prof. Karla Patrase. V roce 2020 vyhrála konkurz do Akademie České filharmonie, v září téhož roku získala místo 1. harfistky Filharmonie Hradec Králové a v roce 2022 vyhrála konkurz do Akademie Symfonického orchestru Českého rozhlasu. Spolupracuje i s mnohými dalšími českými i zahraničními orchestry. Intenzivně se však věnuje i sólovému vystupování. Na zahajovacím koncertě Pražského harfového festivalu zahrála jako ,,předskokanka“ harfistky Vídeňské filharmonie Anneleen Lenaerts, byla přizvána k vystoupení s Českým triem a jako sólistka se představila také s Komorním orchestrem Akademie.
Matteo Hager se hře na housle se začal věnovat ve čtyřech letech. V současnosti dokončuje studium na Gymnáziu a Hudební škole hl. m. Prahy a nedávno získal talentové stipendium na Královskou hudební akademii v Londýně. Je držitelem několika významných ocenění, které zahrnují 1. cenu z Mezinárodní houslové soutěže J. Micky (2017, 2019), 1. cenu z Akademie Václava Hudečka (2019) či zlatou medaili ze soutěže Manhattan International Music Competition (2020). Absolvoval mistrovské kurzy mj. s Augustinem Hadelichem, Josefem Špačkem, Janem Mráčkem, Ivanem Ženatým či Daliborem Karvayem. Jako sólista se představil na festivalu Svátky hudby v Praze 2017, festivalu Pardubické jaro 2020, festivalu Musica Holešov či na mezinárodním festivalu Dvořákova Praha 2020. Jako sólista spolupracoval např. s Filharmonií Bohuslava Martinů pod taktovkou Tomáše Netopila či se Symfonickým orchestrem hl. města Prahy FOK. Měl příležitost vystoupit společně s houslistou Václavem Hudečkem, Josefem Špačkem, Tomášem Jamníkem aj.
Violoncellistka Dora Hájková je studentkou pražské AMU. Již ve svých šestnácti letech sólově debutovala v Rudolfinu s orchestrem FOK a také v duu s houslistou Josefem Špačkem. Je držitelkou ocenění z mnoha mezinárodních soutěží, mj. z Janáčkovy mezinárodní soutěže (Brno) či Dotzauer International Violoncello Wettbewerb (Drážďany). Spolupracuje se souborem Česká sinfonietta i se zahraničními dalšími orchestry, např. Webern Kammerphilharmonie, s níž natáčela živě pro rakouskou televizní stanici ÖRF, nebo Bruno Walter Symphony Orchestra, se kterým vystoupila mj. ve věhlasném zlatém sále vídeňského Musikvereinu na jubilejním koncertě ke 30. výročí sametové revoluce. S oblibou se věnuje interpretaci komorní hudby a je členkou několika komorních souborů, především pak členkou smyčcového kvarteta Quarteto Harmonico. V roce 2020 natočila pro Digital Hall ČF spolu s klavíristou a ředitelem České Filharmonie Davidem Marečkem Debussyho Violoncellovou sonátu.
Miriam Magdalena Haniková studuje hru na housle na pražské AMU. Je držitelkou cen z mnoha soutěží, mj. 1. ceny z Mezinárodní houslové soutěže Jaroslava Kociana v Ústí n. Orlicí. Dvakrát byla oceněna v rámci Akademie Václava Hudečka, s nímž vystoupila v Paláci Žofín na Mezinárodním hudebním festivalu Svátky hudby v Praze. Po úspěchu na Talents for Europe 2016 obdržela o rok později na Mezinárodní houslové soutěži Beethovenův Hradec Cenu Matice slezské pro nejlepšího českého účastníka soutěže. V roce 2018 získala ocenění v rámci interpretační soutěže České filharmonie ke 100. výročí vzniku republiky. Jako sólistka vystupuje s Janáčkovou filharmonií Ostrava, Státním komorním orchestrem Žilina, Moravskou filharmonií Olomouc, komorním orchestrem Ensemble 18+ či Symfonickým orchestrem ČVUT. Věnuje se též komorní hudbě, zejména v dlouhodobé spolupráci se svou sestrou, klavíristkou Johannou Hanikovou, se kterou vystoupila např. v rámci komorního cyklu Pražského jara nebo na koncertech KPH.
Klarinetistka Anna Paulová vystudovala Pražskou konzervatoř a AMU. Je držitelkou řady cen z národních i mezinárodních soutěží, jejím největším úspěchem je 2. cena a titul laureáta na Mezinárodní hudební soutěži Pražské jaro v květnu 2015. Zaměřuje se na hudbu 20. a 21. století, zejména na skladby českých skladatelů. Jako sólistka vystoupila s řadou českých i zahraničních orechestrů včetně České filharmonie pod taktovkou Jiřího Bělohlávka. V současné době spolupracuje s klavíristy Danielem Wiesnerem, Markem Kozákem a Lukášem Klánským. Vystoupila s Ivo Kahánkem, Janem Mráčkem, Lubomírem Brabcem, Kristinou Fialovou, Petrem Nouzovským a Markem Šedivým. Představila se na na festivalech Talentinum, Mladá Praha, Pražské klarinetové dny, Janáčkův máj, Klasika Viva, Svátky hudby v Praze, České kulturní slavnosti, Mladé pódium, Dvořákův Turnov a Sychrov, Smiřické svátky hudby, Novoměstské slunohraní, Clarimania, Villa Musica, Vremena Goda a Autunno Musicale.
Matěj Pinkas je studentem Gymnázia a hudební školy hl. m. Prahy ve třídě prof. Lukáše Klánského. Zúčastnil se úspěšně řady mezinárodních soutěží: Prague Junior Note 2017 – 1. cena, Broumovská klávesa 2018 – 3. cena, Virtuosi per musica di pianoforte 2018 – 2. cena, Beethovenovy Teplice 2019 – 2. cena. Jeho posledním úspěchem je 1. cena v soutěži International Competition for Young Instrumentalists 2019 v italském Povolettu. Vystoupil jako sólista se Symfonickým orchestrem hl. m. Prahy FOK, orchestrem Giovani Archi di Praga a Bennewitzovým kvartetem. Má zkušenosti též s komorní hrou, často doprovází svého otce, violistu Jiřího Pinkase. Pravidelně se účastní hudebních kurzů či mistrovských kurzů s osobnostmi jako Garrick Ohlsson, Lukáš Vondráček, Yury Shadrin, Ivan Klánský či Tomáš Víšek. Ve školním roce 2021/2022 absolvoval studijní pobyt v USA, který v červnu ukončil provedením Rachmaninovova Klavírního koncertu č. 2 za doprovodu Parkland High School Youth Symphony.
Vilém Vlček začal hrát na violoncello v šesti letech u prof. Martina Škampy, od roku 2018 studuje na Musik-Akademie Basel ve třídě Danjula Ishizaky. Jako sólista vystoupil s řadou orchestrů (mj. Česká filharmonie, Symfonický orchestr FOK, Basilejský komorní orchestr, Lucernský symfonický orchestr) pod vedením renomovaných dirigentů (Jiří Bělohlávek, Petr Atrichter, Jiří Rožeň, Wolfgang Emanuel Schmidt, aj.). Sólově se představil publiku ve třech desítkách států Evropy, Asie, Afriky a Ameriky ve významných sálech jakými jsou Velký sál Labské filharmonie, Komorní sál Berlínské filharmonie, Victoria Hall v Singapuru, Tonhalle Zurich či Dvořákova síň pražského Rudolfina. Pravidelně se účastní mistrovských kurzů doma i v zahraničí (Steven Isserlis, Yo-Yo Ma, Alisa Weilerstein, Tomáš Jamník aj.) a jako komorní hráč získal cenné impulzy od řady významných hráčů (Rainer Schmidt, Guy Braunstein, Peter Jarůšek, Alexander Gilman). Od roku 2021 je členem Kukal Quartet.