Sociální sítě pro venues a hudebníky: Jak na úspěšný content?

Žijeme v době, kdy lidé konzumují obrovské množství obsahu. Jak se odlišit a tvořit content, který zaujme fanoušky a zvýší prodeje vstupenek? A kam vlastně postovat, když Facebook je prý mrtvý? Připojte se na workshop, ve kterém se zaměříme na sociální sítě v hudební sféře.

číst dál

Mrkneme na nejnovější trendy, ukážeme si praktické ukázky a zodpovíme si na otázku, jestli placený content je v této době už nutnost. Letem světem projedeme Facebook, Instagram a podíváme se i na TikTok.

KOMU JE WORKSHOP URČEN?
Workshop je určen pro venues, promotéry i hudebníky a hudebnice. Ukážeme si totiž, že často je to o vzájemné spolupráci.

KDO JE MATĚJ FIŠER?
Matěj Fišer má za sebou tvorbu příspěvků s milionovými dosahy a sociálními sítěmi proplouvá už řadu let, během kterých sbíral zkušenosti s komerčními, neziskovými, kulturními i politickými subjekty. Na sociálních sítích přidával fotky lízátek v Chupa Chups, ekologické příspěvky ve spolupráci s Greenpeace či konzultoval pro europoslance. V kulturní sféře se už přes 4 roky stará o online marketing hudebního programu Paláce Akropolis a pomáhal s promem Anetě Langerové, kapele Zrní, Cocotte Minute a dalším. S Greenpeace získal ocenění Fénix Content Marketing za nejlepší Facebook kampaň. Věří v marketing pro lepší svět (a lepší prodeje).

 

KDY: 26. 4. 2023 v 16:00 CET
KDE: Nekázanka 887/16, 110 00 Praha 1

KAPACITA JE PLNÁ. DÍKY MOC ZA ZÁJEM!